zygamaj zygamaj
586
BLOG

Kłamczuszek Zygmunt Białas

zygamaj zygamaj Polityka Obserwuj notkę 4

 

 

@Tornado

Nie wiem, czy Pan wie, że ja byłem z założenia miękki wobec trolli. Wiele osób z naszej strony miało o to do mnie pretensje, niektórzy pogniewali się na mnie. Byłem cierpliwy, ale straciłem tę cierpliwość. Może te pachołki dostały instrukcje, by przystąpić do ataku.
W ciągu dwóch dni zbanowałem pięciu sympatyków Anodiny. Powinno być spokojniej.

Pozdrawiam także.

ZYGMUNT BIAŁAS 63811953 | 14.04.2012 00:48|| zablokuj

Ale Pan pojechał. Ja i sympatyk Anodiny. A może mroczki w oczach.

Już wszędzie widzi Pan Anodinę. I wszystko to po to by się podlizać swoim sympatykom.

Ja tylko spokojnie wytykałem Panu cechy charakteru. Jako skansen.

A teraz proszę o wskazanie gdzie pisałem o Anodinie.

WSTYD   NIE   POZWOLI?

03.04.2012 00:39

@you-know-who

ze względu na "odpowiedzi" Pana Zygmunta B bardzo często odwiedzam ten blog jako pokaz (dla wnuczki), że należy dbać o swoje wykształcenie i dbać o wybór przyszłej szkoły wyższej i jej kadry nauczycielskiej. Co ciekawsze ona podziela moje zdanie.
No cóż jest tu paru "nauczycieli akademickich" na S24. Jednym z nich jest nasz nieodżałowany prof ZB.

ZYGMUNT BIAŁAS: Dr inż. Grzegorz Szuladziński o badaniu katastrofy Tu-154M

 

03.04.2012 01:35

@Pinus

Nabijasz tylko punkty "nauczycielowi akademickiemu", który żadnej własnej notki na S24 nie stworzył. Jego ( nie ma się czego wstydzić Panie Nauczycielu) wkład własny zawiera się tylko w paru stwierdzeniach typu: "..napisał x", "stwierdził y" i tego rodzaju równoważniki zdań. Jak można dyskutować  z autorem notki, który o fizyce ma takie pojęcie jak przysłowiowy stwór przed lakierowanymi drzwiami. A ty mu różniczki wciskasz sprzed 300 lat. Wtedy nie było GP i nie miał kto "nauczycielowi" przełożyć na Wolski.

ZYGMUNT BIAŁAS: Dr inż. Grzegorz Szuladziński o badaniu katastrofy Tu-154M

 

03.04.2012 01:38

@Zygmunt Białas

Właśnie dlatego jej te notki pokazuje. I to nie sadyzm a zapobiegliwość.

ZYGMUNT BIAŁAS: Dr inż. Grzegorz Szuladziński o badaniu katastrofy Tu-154M

 

13.04.2012 21:28

@Zygmunt Białas

Nudna Teoria pochlastał się ze zmartwienia i leży nieprzytomny po Pana Banie. Taki jego los. Dobiła go Pana logika.
Mam nadzieję, że nie poprzestanie Pan na tym.
Te tłumaczenia powodów są bezcenne.
Jest tam jakiś kabaret w tej Pana mieścinie?
Będzie miał Pan we mnie dozgonnego fana.
PS. Nadal współczuję pana uczniakom. Może warto wśród nich zrobić jakiś test poparcia. Poda Pan odpowiedzi?
Żeby nie było, że nie w temacie notki - KANO już się wypowiedział?
I niech pan wykasuje jak bedzie bredził, że się nie zna.
Będzie po linii partyjnej.

ZYGMUNT BIAŁAS: Dr inż. Grzegorz Szuladziński o badaniu katastrofy Tu-154M

 

13.04.2012 22:57

@paes64

Proponuję założyć klub Miłośników Bloga p.Zygmunta Białasa.(K+M+B)
Można by bylo rozdawać nagrody za: "Wytrzymanie Najbardziej Obłudnej Odpowiedzi Gospodarza i Insynuacji"(W NOOGII)Oraz nagrody za "Konieczny Gospodarski Ban" (KGB)

ZYGMUNT BIAŁAS: Dr inż. Grzegorz Szuladziński o badaniu katastrofy Tu-154M

Test:

ILE  TYCH  ANODIN  TU  PAN WIDZIAŁ?

 

Jeśli się już kogoś banuje to proszę napisać, że za chamstwo czy bezczelność a nie chwalić się "zwolennikiem Anodiny" którego Pan zbanował

Prawda Pana wyzwoli

zygamaj
O mnie zygamaj

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka