zygamaj zygamaj
584
BLOG

Wczoraj kaszanka dziś jutiub - meandry myślenia

zygamaj zygamaj Polityka Obserwuj notkę 13

Wczoraj usiłowałem (bezskutecznie ) udowodnić dlaczego można jeść kaszankę.

Upraszczając - najpierw robimy szynki i inne wyroby by je sprzedać z zyskiem, a przy okazji powstaje kaszanka.

Czyli ktoś musi kupić te droższe wyroby.  Generalnie świnie niezbyt chętnie oddają  nieodpłatnie krew.

 

Dziś przeczytałem następną "światłą" myśl? przedstawiciela myślącej? kasty PIS.

Otóż ni mniej ni więcej, że zespół Laska oparł się na filmiku z "jutiuba" (nazwa pewnie zastrzeżona).

Ciekawe jak autor (przez litość nie wspomnę kto) doszedł do tak światłej myśli, że jak coś jest na "jutiubie"

to należy tego unikać jak święconej wody.

Co ciekawsze (bo nie za bardzo chciałem się w notkach autora grzebać) mogę się założyć, że sam autor tej notki ma w swoim dorobku wiele przekazów z tego "medium"

 

Ale wracajmy  do tematu. 

Mam pytanie do autora. Czy facet co nazywa się "jutiube" sam produkuje te filmiki?

Wydaje się, że wszystko co jest na "jutiube" (wg autora notki) jest niewiarygodne.

I pytanie najważniejsze - kto wyprodukował ten filmik (nie kto go wstawił)?

I czemu takie zestawienie myślenia o kaszance i myślenia o "jutiube" jest bardzo budujące?

zygamaj
O mnie zygamaj

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka